2015. december 31., csütörtök

B.U.É.K! :))))

Drága olvasóim!
Furcsa, hogy már itt az év vége, s holnap már 2016 van és
azt is tudom, hogy résszel kellett volna jöjjek, de
inkább januárban jelentkezem következőleg.
Remélem nem okoztam senkinek sem csalódást, így az év vége felé
és a történet vége felé. Nagyon szépen köszönöm a kilenc(!!)
feliratkozót és a 6503 kattintás.
Tényleg nem hittem volna, hogy ennyi lesz!
Kívánok nektek szeretetben és örömben gazdag Boldog Új Évet!
Jövőre találkozunk :*
És sajnálom, hogy nem tudtam időben hozni az utolsó részt! :(
Ezért haragszom is magamra!

Sok-sok puszi és ölelés:One Girl 

2 megjegyzés:

  1. Drága Beka!
    Viszont kívánok neked, szeretetben és sikerben gazdag boldog új évet!:)

    Ne haragudj magadra! Megvárjuk azt az utolsó részt, te csak bulizd ki magad:)
    Ölel és puszil: Emy ♥♥♥

    VálaszTörlés
  2. Drága °Emy°!
    Köszönöm szépen!
    Tényleg haragszom magamra, mert már nem akarok húzni az időt :/
    A bulizás meg volt! Kicsit tegnap már nem bírtam beszélni, s állni is alig bírtam. Na mindegy. Ilyen is kell! :D
    Puszi:One Girl

    VálaszTörlés