2016. január 12., kedd

Köszönet

Szép estét mindenkinek! :)
Eljött az utolsó bejegyzés, ami a "Köszönet" címet kapta. Tavaly ilyenkor nem gondoltam volna, hogy lesz egy befejezett történetem, de hát ez is eljött. Szerettem írni. Ez volt az első olyan történet, amit komolyan vettem és be akartam fejezni és sikerült is, szóval most büszke vagyok magamra. Nem tudom kinek mennyire tetszett a sztori, de azért szerintem nem volt annyira borzalmas. Emlékszem, amikor meg lett az első feliratkozóm... Na akkor szét visítottam a fejemet! De komolyan! Anya be is jött hozzám, hogy mi történt, de mivel nem tudja, hogy blogolok, így azt mondtam hogy örültem annak, hogy kijött a kedvenc bandám új száma. Kicsit hülyének nézett utána, de mindegy. Az már régen volt :D Szóval Köszönöm azoknak akik kommenteltek nekem. El sem tudjátok képzelni, hogy mennyire jól esett! És köszönöm azoknak is akik feliratkoztak! Na de most jöjjön egy kis statisztika :) ☺

Jelenleg 6674 kis cuki kattintott a blogomra és ebből:
Magyarország:5948
Egyesült Államok:314
Hollandia:48
Izrael:42
Szlovákia:38
Oroszország:20
Franciaország:18
Románia:16
Németország:13
Ausztria:12
Összesen tíz országból nézték meg a blogomat! Ez hihetetlen!

Összesen 47 bejegyzés van, amiből 38 rész,
Négy díjat kaptam a történet írása folyamán,
17 bloggal cseréltem,
140 komment érkezett,
és  9 ember iratkozott fel.
A legtöbbet látogatott fejezet a a Huszonhetedik(125) volt és a legtöbbet látogatott oldal pedig a Szereplők(301) volt.

Tényleg nagyon szépen köszön mindenkinek, aki olvasott! Sokat segített nekem ez az egész és itt nem látszik, de nagyon sokat változtam mióta elkezdtem blogolni. Magabiztosabb lettem, nagyobb lett a történet vége felé az önbizalmam, s mosolygósabb lettem. És Klau... Említetted a blogodnál, hogy végre elérted, hogy káromkodjak. Hát van egy hírem számodra! A valóságban minden ötödik szavam(körülbelül) káromkodás. :D Na jó azért nem olyan brutálisan, de azért eléggé sűrűn hagyja el a számat egy-egy trágár kifejezés. De ennyit rólam. Ebben a blogban én ennyi voltam. Mostantól az I Am Avoxdor hivatalosan is befejezett.

Puszi: One Girl 

2 megjegyzés:

  1. NEM AKAROM!!!
    No comment, majd estleg holnap, vagy ha feldolgoztam nagyjából.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát Klau... Vége a történetnek. Ezen nincs mit feldolgozni. :D

      Törlés